plaquette voordeur

Hier zijn enkele praktische details over onze school:

Schooltijden

Maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag: 8.30 - 14.30 uur

Woensdag:
8.30 - 12.30 uur

Vakanties & vrije dagen '24-'25

Alle vakanties en vrije dagen staan ook in de agenda van Parro en op de schoolkalender (op school aan te vragen).
schoolvakanties schoolvakanties

Kwaliteit van het onderwijs

We zijn continu bezig met het monitoren en verbeteren van ons onderwijs. De inspectie hiervan vindt mede plaats door de overheid.

Communicatie

We werken vanuit de driehoek kind-ouder-school. Wij streven naar een open contact met de ouders. Dit doen we op verschillende manieren.

Stage op onze school

Heb je interesse om bij ons op school stage te lopen? Klik dan op de link voor meer informatie.

Dagopvang, BSO & peuterspeelzaal

Kinderen van alle opvanglocaties zijn bij ons welkom.
Binnen ons Spilcentrum werken wij samen met Korein (inpandig).

Aanvragen bijzonder verlof

Bijzonder verlof aanvragen is mogelijk via onderstaande button. Hier staan ook de voorwaarden waar de verlofaanvraag aan moet voldoen.

Schoolbibliotheek

Op school hebben we een eigen schoolbieb.
biebboeken biebboeken

Stichting leergeld

Stichting Leergeld Eindhoven kan ouders met beperkte financiële middelen ondersteunen, op het gebied van sport, cultuur, welzijn en onderwijs.