ingang school

Missie en visie

SALTO-school Reigerlaan heeft uitgebreid stilgestaan bij wat dit voor onze school betekent en heeft een school specifieke visie geformuleerd, natuurlijk passend bij de SALTO identiteit en kernwaarden. We hebben dit vertaald in een visie die bestaat uit onderstaande onderdelen.

1. Hoger doel

We vertrouwen, we begeleiden, we gaan voor kwaliteit.

2. Kernwaarden

Onze kernwaarden zijn: Kind - Koers - Kwaliteit
Deze hebben we vertaald in een aantal richtinggevende gedragingen. Wat zie je dan concreet in de school als we kijken naar Kind - Koers - Kwaliteit? De uitwerking hiervan vind je via de button.

Kind-Koers-Kwaliteit

3. Kernkwaliteiten

In ons team zijn veel verschillende kwaliteiten en dat maakt dat we veel van elkaar kunnen leren en elkaar kunnen aanvullen. Er zijn echter een aantal kwaliteiten die eruit springen en die kenmerkend zijn voor het team van SALTO-school Reigerlaan. Dat zijn onze kernkwaliteiten.

Hieronder, in willekeurige volgorde, onze top 5:

1. Toegewijd

2. Betrokken

3. Flexibel

4. Behulpzaam

5. Enthousiast

4. Visies op onderdelen van ons onderwijs.

Deze zullen op korte termijn geplaatst worden.