huisnummer shool

Bereikbaarheid

Onze school ligt midden de wijk Villapark, midden in het centrum van Eindhoven. Hierdoor zijn we goed bereikbaar met verschillende manieren van vervoer.

Te voet:

Onze voorkeur heeft de benenwagen, hiermee verkleinen we met zijn allen de verkeersdrukte rondom de school. In de directe omgeving van de school zijn diverse zebrapaden om zo veilig op school aan te komen.

Fiets:

Op school beschikken we over een grote fietsenstalling, waarbij er voor het personeel nog een tweede fietsenstalling is. Kinderen die met de fiets komen, vragen we de poort aan de Fazantlaan te gebruiken, voor de personeelsfietsenstalling kunt u de poort aan de Reigerlaan nemen.

Openbaar vervoer:

We liggen op loopafstand van het centraal station, u doet er ongeveer 10 á 15 minuten over om bij de school te komen.

Auto:

Via de rondweg zijn we met de auto makkelijke bereikbaar, maar moet u er rekening mee houden dat de parkeergelegenheid beperkt is. Rondom de school geldt in veel straten betaald parkeren. Via de website van de gemeente kunt u een up-to-date kaartje zien van de gebieden waar u al dan niet moet betalen om te parkeren.

We vragen de ouders van school om zo min mogelijk met de auto te komen.